Retur- & bytteservice

Når du handler på hele familiens webshop Satana.se, tilbyr vi alltid 14 dages full returrett på varene, regnet fra dagen etter de mottas.

OBS! Batterier tas ikke retur etter de er brukt eller testet, da dette anses som engangsvarer på linje med eksempelvis mat.

Hvis du ønsker å returnere et produkt, skal du bare printe og fylle ut returseddelen vår og sende den til oss sammen med varen og en kopi av fakturaen, hvis du har den. Vennligst først kontakt Satana.no’s kundeservice pr. mail innen returneringen, opplys gjerne ordrenummeret ditt.

Obs: Pakkene skal alltid sendes med alm. postomdeling når du returnerer, da vi ikke mottar pakker fra pakkeshop eller pakker sendt pr. etterkrav.

Massasjestoler (OBS):
Hvis du angrer på kjøpet, skal massasjestolen returneres i samme stand som ved mottakelsen.

Den skal returneres pent, i original emballasje og stå på trepallen. Det må ikke skrives på emballasjen eller påsettes merkater på emballasjen. Anvend kun klar tape.

Returfrakten koster kr. 1.163,-   -og fratrekkes stolens pris ved refundering.

Såfremt massasjestolen kommer retur i defekt eller anden emballasje enn den originale, er vi nødt til å fratrekke et omkostningsgebyr på kr.  2.052,- på ordren til ompakning/omemballering av massasjestolen.

Retur- & Reklamasjon seddel

Varer som skal returneres skal være i original emballasje og forsvarlig pakket inn. Som kunde hos oss skal du selv betale for returfrakten.

Last ned retursedlen her: RETURSEDDEL.
Last ned retursedlen her: REKLAMASJONSEDDEL.

Tilbakebetaling

Når varen er mottatt retur og kontrollert, refunderes kjøpsprisen til din konto innenfor maksimalt 14 dager. Vi refunderer pengene til samme betalingskort som ble anvendt ved kjøpet. Bemerk det kan ta opp til 2 bankdager før pengene går inn på kontoen din.

Les mere om våre handels og leveringsbetingelser, samt returregler her.

En retur kan ta opp til 14 dager å behandle etter mottakelse. Bemerk at du som kunde selv er ansvarlig for at vi mottar pakken/varene. Spar derfor på postkvittering samt evt. track and trace nummer, slik at du kan fremvise bevis for returneringen. Vennligst avsend returvaren hurtigst mulig og senest 14 dager etter at du har angret.

OBS: Du kan miste kjøpsbeløpet ditt, helt eller delvist. Det skjer hvis varens verdi er forringet fordi:

  • du reelt har brukt varen
  • den har blitt skadet mens du hadde ansvaret for den
  • du har håndtert varen på en annen måte enn nødvendig for at du kunne fastslå varens art, egenskaper mv.
  • du har ikke fulgt de begrensningene i angreretten som følger av plombering, varetype m.m.

Returadresse

Alle forsendelser til Satana.dk skal foregå med postomdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.

HK Medie Group ApS
Tømmergade 15
DK-6830 Nørre Nebel

24 måneders Reklamasjonsrett

Det er viktig for oss at de varene du mottar er feilfrie ved leveringen. Du har 2 års reklamasjonsrett på samtlige produkter på fabrikasjons- og materialfeil (mangler). På våre batterier ytes det dog kun 6 måneders reklamasjonsrett, siden batterier betraktes som en slitedel, hvis levetid avhenger av måten batteriet brukes og oppbevares på. All handel på Satana.no er omfattet av Kjøpsloven, herunder reglene for mangler.

Hvis du mot forventning skulle motta en defekt vare, så bes du kontakte vår kundeservice kontakt@satana.dk eller Tlf. +45 25 94 24 84 (hverdager 10.00-12.00) hurtigst mulig og gi en detaljert beskrivelse av feilen, og veldig gjerne med bilde-dokumentasjon av problemet  – hvis mulig.

Etterfølgende vil det være mulig å få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag på prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette forutsetter selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller anden skadeforvoldende adferd.

Reklamasjonsretten dekker ikke feil, skader eller slitasje, direkte eller indirekte oppstått som følge av feil bruk, dårlig vedlikeholdelse, vold eller uautoriserte inngrep.

Obs: ved reklamasjoner, kontakt alltid først vår kundeserviceavdeling.

Reklamasjonen skal foregår innenfor rimelig tid
Lovgivningen sier at man skal reklamere innenfor “rimelig tid”. Vi anbefaler at våre kunder reklamere så fort som mulig, slik at vi sammen kan få løst feilen raskest mulig.